Nyheter

Publisert: 18.01.2021

Yngvild Nesheim går inn i ny rolle i Aller Media

- og blir leder for AdTech teamet.

Yngvild Nesheim 1170x610

- Det er gledelig å ha fått på plass Yngvild som leder for AdTech teamet. Yngvild kommer fra rollen som leder for salg og kompetanse i Aller Media. Team AdTech består av en dyktig gjeng som jobber med viktige områder som adops, yield, analyse og teknologi, teamet har også vokst i størrelse de seneste årene. Her mener jeg at Yngvild er den rette, til å ta oss videre fremover. Hun har analytisk salgs bakgrunn, grundig, strategisk og god med mennesker, sier Chris Tallerås Steen kommersiell direktør i Aller Media.

- Nå gleder jeg meg til å lede et spennende, kompetent, sentralt og viktig område som AdTech er. Vi er på et tog, i ekspressfart inn i fremtiden. Derfor må vi ta utfordringene på strak arm, effektivisere, produktutvikle, ha et godt lag med markedet, tørre å feile og få oss lynraskt fremover. Teamet skal fortsette å optimalisere inntektene, skape nytt og få annonsekampanjer til å fly for våre kunder. Det er gøy å jobbe i Aller Media og jeg synes det er fantastisk å være i en bedrift der jeg får videreutvikle meg sammen med engasjerte folk, forteller Yngvild.

Yngvild har tung analytisk bakgrunn fra Dagbladet, hvor hun jobbet både redaksjonelt og kommersielt, utdannelse i internasjonalmarkedsføring fra BI, i tillegg har hun mellomfag tysk fra Universitet i Bergen.

Les også: Nye oppgaver for Scheistrøen i Aller Media