Aller Media AS
Karvesvingen 1, 0579 Oslo
Tlf: +47 21 30 10 00
Se kart
Org.nr. NO 910 119
877
Faktura sendes til: [email protected]
Det var full jubel i lokalene på Hasle da de offisielle kvartalstallene for Q2 fra MBL ble sluppet i går! De viser at Dagbladet øket mest opp mot alle nyhetsmedier i Norge for andre kvartal på rad, og at 6 av 10 publikasjoner i veksttoppen sammenlignet med Q2 i fjor er fra Aller Media.
- Formidable tall! Aller Media fortsetter å styrke sin unike posisjon mot konkurrentene og tar markedsandeler – det er nesten så vi må klype oss i armen, sier en stolt kommersiell direktør i Aller Media, Chris Tallerås Steen etter å ha sett de rykende ferske tallene fra MBL.
Aller Media skiller seg ut i kvartalets målinger! Flere medier mister lesere, mens mediehuset vårt tar markedsandeler på både desktop og mobil. Stadig flere søker seg til Aller Media for nyheter, underholdning og godt innhold.
- Det er utrolig gøy å se at redaktørstyrte medier fortsetter å vokse, og at vi klarer å kapitalisere på den redaksjonelle veksten - kommersielt! Vi fortsetter å ta markedsandeler, og det skyldes først og fremt bunnsolid innsats fra hver og én på huset i Aller Media, sier Chris og fortsetter:
- Redaksjonene gjør en knalljobb og satsingen på breaking news og TV har skapt resultater! Vi har et stort univers med enorm kommersiell verdi, som vi fortsetter å utvikle slik at vi kan tilby annonsørene våre de beste produktene på markedet.
Ved årets kick-off presenterte våre redaktører sine planer og ambisjoner for den kommende høsten, og avslørte en rekke spennende nyheter: Nye podkaster fra Aller Social Club, underholdningskonsepter som vil sette web-TV på hodet, nye siter fra innovasjonsselskapet Aller X og ikke minst realitysatsning fra Se og Hør er bare noen av høydepunktene. Les mer om høstlanseringene i Aller Media her.
- Responsen fra bransjen har vært fantastisk og vi gleder oss til høsten, avslutter Chris.
Ønsker du å vite mer om våre produkter, nyheter eller annonseringsmuligheter? Ta kontakt!