Nyheter

Publisert: 27.10.2022

Gjenopplev 90-tallet med Anne-Kat. Hærland

Ny gratis humorpodkast fra Aller Social Club
Bli med på en reise gjennom 90-tallet, i den nye gratis podkasten «Anne-Kat. om 90-tallet» fra Aller Social Club.Foto: Morten Eik / Se og Hør
Bli med på en reise gjennom 90-tallet, i den nye gratis podkasten «Anne-Kat. om 90-tallet» fra Aller Social Club.Foto: Morten Eik / Se og Hør

I dag lanserer Anne-Kat. Hærland og Aller Social Club podkasten «Anne-Kat om 90-tallet». Her loser Anne-Kat. oss igjennom det fargerike tiåret, år for år i totalt 10 episoder. Anne-Kat. tar for seg høydepunktene og deler med seg av egne opplevelser, med et skråblikk på popkultur og nyhetsbildet i Norge.

- Anne-Kat. evner å se verden på en litt annerledes måte! Å følge hennes opplevelse av 90-tallet tror vi blir en svært underholdende for lytteren. Det er et konsept vi har jobbet lenge med, og vi gleder oss til å kunne dele det med både kunder og podkastlyttere, sier daglig leder i Aller Social Club, Hillevi Forsman.

I Aller Social Club jobber Anne-Kat. med utvikling av podkastinnhold og strategi. Denne sommeren har hun gravd seg ned i Se & Hør sine arkiver, og skal nå selv ta med lytteren på en reise gjennom 90-tallet.

- Anne-Kat. har en tung faglig styrke, og med riktig match mellom kunde og Anne-Kat. vil vi kunne skape helt unike og fengende annonseformater rett i øret. Her har annonsørene mulighet til å knytte merkevaren sin til en av Norges mest kjente stemmer i et svært effektivt format, sier Hillevi.

Derfor bør du annonsere i podkast

Podkast skaper en boble for lytteren når de ønsker å stenge annen støy ute. I følge den Den Store Podrapporten (Norstat, Media Group, NRK og Schibsted) blir mediumet tatt i bruk på plasser man gjerne vil være i fred. Lytteren skaper aktivt egne lytterbobler, hvor de kan ignorere omverden og skape en ny form for egentid.

- Rapporten viser at de fleste oppsøker podkaster helt klart for å bli underholdt, og er interessert i podkaster med humor og med historier fra virkeligheten. Denne podkasten treffer midt i blinken hos målgruppen vår, sier Hillevi.

Formatet lager plass for nøye utvalgte annonsører og budskap, lest opp av en stemme lytteren gjerne hører på. Leveransen av reklamebudskapet er i samme tone som resten av podkasten og har dermed full dekning og oppmerksomhet fra lytterne. Les mer om hvorfor du bør annonsere i podkast her.

Den nye gratis podkasten "Anne-Kat. om 90-tallet" finner du her.

Ønsker du å vite mer om annonseringsmulighetene i podkast? Ta kontakt!