Aller Media AS
Karvesvingen 1, 0579 Oslo
Tlf: +47 21 30 10 00
Se kart
Org.nr. NO 910 119
877
Faktura sendes til: [email protected]
Pre-roll er et attraktivt format med høy etterspørsel. Det er også det eneste formatet som viser annonsørens budskap gjennom levende bilder i en redaksjonell kontekst. I likhet med alle produkter hos Aller Media, skjer eksponeringen i omgivelser som er trygge for din merkevare.
- Dette formatet gir annonsøren mulighet for levende storytelling, dekning og høy oppmerksomhet. Vi treffer seeren i riktig modus – det gjør pre-roll til et kraftig verktøy både for merkevarebyggende og salgsutløsende kampanjer, sier Tone Nordby, produktansvarlig for web-tv i Aller Media. Dette er et format hvor seeren sitter klare for å se det redaksjonelle innholdet de har bedt om!
Gjennom et betydelig innsiktsarbeide ser vi at pre-roll i Aller Media er et produkt som gir høy oppmerksomhet. Analysene viser at i snitt husker 51% av brukerne kampanjer de har blitt eksponert for. Videre ser vi en økning på 32% som oppgir å ha fått et positivt inntrykk av annonsører og at hele 24% av seerne vurderer kjøp etter å ha sett pre-roll hos Aller Media.
Effekten av å stå i redaksjonell kontekst skaper trygghet for annonsøren, og garanterer synlighet i et trygt miljø. Redaksjonelle medier har høy troverdighet og oppleves som både trygge og seriøse. I Aller Media er din merkevare i en trygg kontekst- og mottakeren i et trygt og relevant miljø.
Les mer om pre-roll og Aller TV her!
Kilde: Aller Effekt/Norstat, Periode Jan2020-Aug2022 27målte kampanjer
Produktansvarlig web tv
951 03 191