Nyheter

Publisert: 08.03.2023

Dette er Norges største kvinneunivers

Dette er høydepunktene fra dagens frokostseminar om kvinnemålgruppen i Aller Media.
Vi kan kvinner

På selveste kvinnedagen hyllet vi ikke bare kvinner, men også kraften i Aller Medias kvinneunivers.

Ferske tall fra MBL bekrefter at Aller Media har den største kvinnemålgruppen i Norge.

Fra strategisk tv-satsning mot kvinner til digitale nyheter i KK, introduserte vi en rekke kommersielle muligheter for å nå det største kvinneuniverset i Norge.

- Vi EIER kvinnemålgruppen! Sammen skal vi fortsette den digitale veksten vår og møte brukerne våre på de plattformene de er på. Bærekraft og mangfold skal fortsette å være grunnpilarene i KK, sammen med den gode følelsen av inspirasjon, underholdning og kos, som alltid har vært viktig for KK. Vi bobler over av ideer!

Dette sier Ingeborg Heldal, sjefredaktør i KK, som i dag loset oss igjennom digitale nyheter og kommersielle muligheter i KK-universet.

2

Skapte salgssuksess og reddet liv

To av de sterkeste casene fra 2022 ble presentert – Change og Rosa sløyfe-aksjonen. Disse slo rekord, skapte salgssuksess og reddet liv.

Ekstra stor takk til Country manager og partner, Beate Higley i Change og Christina Sørensen, rådgiver i Wavemaker for at dere stilte opp og presenterte de fantastiske resultatene fra kampanjer kjørt for Change og Rosa Sløyfe-aksjonen i Aller Medias univers.

Ønsker du å vite mer om kvinneuniverset i Aller Media og hvordan vi kan skreddersy løsninger for din merkevare? Ta kontakt!