Nyheter

Publisert: 27.05.2024

Få bedre innsikt med våre bransjeundersøkelser

I Aller Media er innsikt grunnmuren i alt salgsarbeid. Kunnskap om bransjer er en av våre prioriteringer, for å lære om markedet våre annonsører befinner seg i. Dette gjør oss i stand til å være gode rådgivere for våre kunder og samarbeidspartnere og vi ønsker å dele vår læring med dere.
Våre bransjeundersøkelser 3

Innsiktsteamet i Aller Media gjør både bransjeundersøkelser og fortløpende merkevaretrackere, med ulike analyseinstitutter som leverandører av panel. Vi står selv for metode og analyse med representative utvalg som gir oss en større totalforståelse av markedet. Bransjeundersøkelsene gjennomfører vi jevnlig for å fange opp utviklingen i markeder og aktuelle trender. Her tar vi for oss nordmenns handle- og atferdsmønster i de ulike bransjene, i tillegg til at vi fokuserer på merkevarene.

Nedenfor ser du de siste bransjeundersøkelsene som er gjennomført. Innenfor kategoriene finnes utrolig mye informasjon som vi mer enn gjerne kommer og presenterer for dere.

  • Forbruker
  • Dagligvare
  • Skjønnhet og egenpleie (hudpleie og sminke)
  • Bil
  • Byggevare
  • Telekom

Her er eksempler på hvordan vi har brukt bransjeundersøkelsene som en del av eksterne kundeseminarer her på huset:

Dette er omfattende undersøkelser. Og vi skreddersyr gjerne presentasjoner til deg som annonsør.

Book oss inn til en prat, så avtaler vi nærmere etter behov og ønske.

Det koster ingenting å få bransjeundersøkelsene presentert – Vi ønsker alltid å dele vår kunnskap med våre kunder.

Ta kontakt med: