Nyheter

Publisert: 15.10.2021

Aller Media kjemper om gull i Mediaforums Mediepris 2021

To i kategorien Mediekanal, og en i kategorien Mediekampanje

Aller Media for Helsedirektoratet - Stopptober 2020 i kategorien Mediekanal, Adlink for ASAN - Ta vare på intimiteten i kategorien Mediekanal og Aller Concept Store for Telenor T-We - Strømmer til T-We, i kategorien Mediekampanje
Aller Media for Helsedirektoratet - Stopptober 2020 i kategorien Mediekanal, Adlink for ASAN - Ta vare på intimiteten i kategorien Mediekanal og Aller Concept Store for Telenor T-We - Strømmer til T-We, i kategorien Mediekampanje

Mediaforums Mediepris er en konkurranse hvor formålet er å hylle de beste mediejobbene som er gjort i året som har gått. De beste jobbene skal ikke bare hylles, de skal også bidra til læring og inspirasjon.

Konkurransen består av fire kategorier:

Mediestrategi – Handler om den beste strategien.

Mediekreativitet – Handler om gode og innovative medieideer.

Mediekampanje – Handler om best bruk av mediets kanaler i flertall.

Mediekanal – Handler om best bruk av en enkeltstående kanal.

I denne konkurransen har Aller Media gått videre til finalen med hele tre case:

  • Aller Concept Store for Telenor T-We - Strømmer til T-We, i kategorien Mediekampanje
  • Aller Media for Helsedirektoratet - Stopptober 2020, i kategorien Mediekanal
  • Adlink forr ASAN - Ta vare på intimiteten, i kategorien Mediekanal

Les mer om finalistene her

Den 4. november går Mediaforums høstkonferanse «Andre boller» av stabelen, hvor vinnerne avsløres og prisene skal dele ut.