Nyheter

Publisert: 13.09.2022

La oss bygge merkevaren din sammen!

Få tilgang til 2,9 millioner brukere gjennom godt, relevant og underholdende innhold hver uke.
La oss bygge merkevare sammen

- Å bygge merkevarer med sterke og positive assosiasjoner er ingen enkel jobb. Det krever godt, relevant og målrettet innhold i kombinasjon med dekning og annonseformater egnet til å tiltrekke seg oppmerksomhet. I Aller Media får du tilgang til 2,9 millioner brukere hver uke gjennom våre merkevarer, sier Katrine Torkildsby-Reine, salgssjef for produkt i kommersiell avdeling i Aller Media.

Vi har en rekke formater som er godt egnet til å skape den oppmerksomheten du som annonsør trenger for å få maksimal effekt.

Fullskjerm og dominans på desktop er to premiumformater som er svært godt egnet til å bygge merkevarer. Fordi kommunikasjonsflaten er så stor, er det rom for både kreativitet og et sterkt budskap til å påvirke mottakeren.

Les mer om fullskjerm og dominans her.

Illustrasjon av fullskjerm og dominans.
Illustrasjon av fullskjerm og dominans.

Våre annonseprodukter innen levende bilder er også godt egnet til å bygge merkevarer. Med pre-roll og sponsorat får du synlighet, dekning og ikke minst stort rom til å skape positive assosiasjoner.

Pre-roll er et attraktivt format med høy etterspørsel. Det er også det eneste formatet som viser annonsørens budskap gjennom levende bilder i en redaksjonell kontekst. I likhet med alle produkter hos Aller Media, skjer eksponeringen i omgivelser som er trygge for din merkevare.

Les mer om pre-roll her.

Sponsorat på Aller TV inkluderer blant annet sponsplakat, produktplassering og skreddersydde løsninger for deg som annonsør.
Sponsorat på Aller TV inkluderer blant annet sponsplakat, produktplassering og skreddersydde løsninger for deg som annonsør.

En god match mellom merkevare og program gir muligheter for naturlige integrerte løsninger som seerne liker. Som sponsor i Aller TV har vi muligheter til å bygge top-of-mind, kjennskap og assosiasjoner gjennom en rekke effektive virkemidler.

Les mer om sponsorat her.

Merkevarebygging kan også gjøres på en langt mer personlig måte - gjennom én av våre mange profiler. Influensermarkedsføring kan være en mektig kanal for å styrke din merkevare. Influensere har et forhold til publikumet sitt og skaper derfor troverdighet og tillit gjennom sin kommunikasjon.

F.v. Fru Timian, Tone Kroken, Morten Dalhaug og Andrea Sveinsdottir.
F.v. Fru Timian, Tone Kroken, Morten Dalhaug og Andrea Sveinsdottir.

Hva med å la Fru Timian lære kundene dine å grille grønnsaker året rundt, Andrea Sveinsdottir presentere din nyeste kolleksjon eller Tone Kroken vise frem ditt nye fargekart? Profilene våre er profesjonelle og trygge innholdsskapere som gjerne låner sin stemme til de riktige samarbeidspartnere.

Les mer om våre profiler her.

- Vi jobber konstant med å skape nye og spennende produkter, og utfordrer hele tiden oss selv til å lage de mest effektive løsningene, for og sammen med kundene våre. Vår ambisjon som samarbeidspartner er alltid å sikre at du når målene du har satt deg, sier Torkildsby-Reine.

Ønsker du å vite mer om hvordan du kan styrke merkevaren din med Aller Media? Ta kontakt med Katrine Torkildsby-Reine!