KK

2021 10 14 Best Kledde 0705
Kk logo

KK er den oppdaterte venninnen som gir tips, inspirasjon og nyheter uansett plattform. Med sine ulike satsinger tilbyr KK et helt unikt univers for norske kvinner.

Digitalt

KK.no er hele KKs digitale hjerte. På KK.no finner du daglig oppdaterte nyheter og tips innen mote, skjønnhet, underholdning, kosthold og trening, i tillegg til hverdagshelse, interiør og samliv.

Vi er opptatt av å fortelle inspirerende historier om ekte kvinner, både gjennom større portretter og artikkelserier. KK.no presenterer alltid stoffet på en faglig troverdig, smart og underholdende måte. Vi er opptatt av godt, levende språk og journalistikken speiler det leseren er opptatt av gjennom døgnet, uken, måneden og sesongen.

Høy inspirasjons- og nytteverdi skal bidra til å motivere leserne våre enten det er mote, livsstil, dating, familieliv, trening eller kosthold. KK.no har en positiv innfallsvinkel og heier på leseren.

KK-leseren er en moderne, aktiv og sosial kvinne. Hun er alltid oppdatert på sine interesseområder og liker å ha oversikt på de siste trendene. Dette gjør henne utvilsomt til opinionsleder som gjerne tipser hele venninnegjengen om hva som gjelder akkurat nå. Hun oppsøker mye informasjon og engasjerer seg på mange områder, og blir ofte selv sett på som en inspirasjonskilde.

Print

KK kommer ut på print hver 14. dag. Bladet har spennende innhold som blant annet portretter med interessante kvinner, featureartikler om helse, jobb, karriere, økonomi og meninger.

I tillegg får du selvsagt det populære innholdet som KK er kjent for – som mote, skjønnhet og Bli ny-reportasjene

KK betyr kvalitet og god journalistikk, men også innovasjon og nyskapning, noe merkevaren har vunnet en rekke mediepriser for – deriblant Årets magasin i 2016.

KK på print er inspirerende, inkluderende, mangfoldig, underholdende, noen ganger gripende – og vi har alltid fokus på den gode leseropplevelsen.

Ingeborg KK

Kjære annonsør,

For deg som annonsør er KK.no et trygt sted å være. Redaktørstyrte medier er attraktive av en grunn, og på KK.no er vi opptatt av seriøsitet både i budskapet vi formidler og hos dem vi samarbeider med. KK.no er opptatt av mangfold og inkludering, som skal gå hånd i hånd med inspirasjon, underholdning og god journalistikk. I tillegg byr vi på Norges desidert største samlingssted for kvinner og en ferdig segmentert målgruppe.

Ingeborg Heldal

Ansvarlig Redaktør, KK

Nøkkeltall

Ukentlig

381800
Ukentlige lesere
81 %
Kvinner
19 %
Menn

Alder

6%

12 – 19 år

54%

20 – 39 år

32%

40 – 59 år

7%

60 år +

Lesernes interesser

92 %
Helse
84 %
Personlig økonomi
89 %
Mat og drikke
84 %
Reiser og ferier
82 %
Mosjon og trening
82 %
Interiør og innredning
82 %
Klær og sko
69 %
Skjønnhet og egenpleie

Kilde: Kantar Forbruker & Media Q2 2022 - MGI