Aller Media AS
Karvesvingen 1, 0579 Oslo
Tlf: +47 21 30 10 00
Se kart
Org.nr. NO 910 119
877
Faktura sendes til: [email protected]
Finalistene i Aller Best 2022 er klare! Gjennom året har vi kåret fire kvartalsfinalister og tre wildcards, som nå skal konkurrere om den gjeve plassen som vinner av Aller Best 2022. I miksen finner vi en rekke ulike og spennende løsninger, som spenner fra podkast, content og testpilot til 360-løsninger kjørt i Aller Medias univers. Vinneren kåres på den store finalefesten den 30. mars på Gamle Logen.
Aller Best er en casekonkurranse for kampanjer kjørt i Aller Medias univers hvor de gode resultatene, de innovative ideene og de kreative løsningene vurderes og premieres.
Konseptet startet som en intern konkurranse i 2016 og har i løpet av de årene den har eksistert utviklet seg til å bli en viktig konkurranse i hele bransjen. Vinnerne i Aller Best har vunnet flere prestisjefylte utmerkelser innenfor media- og reklamebransjen.
Juryen består av juryleder er Chris Tallerås Steen, kommersiell direktør i Aller Media, samt den eksterne juryen som består av Hanne Jegleim fra Mediacom, Tale Gjøvik fra Publicis og Bjørn Devold fra OMD.
Alle casene vurderes etter følgende kriterier:
Arbeidet med Aller Best foregår året rundt. Hvert kvartal kommer ett case gjennom nåløyet. I tillegg til disse fire, får også tre «wildcards» finaleplass. Til slutt kåres vinneren av Aller Best, og vinnerteamet premieres med en storbytur i Europa.
Aller Best-vinner 2021: Telenor T-We
Aller Best-vinner 2020: Helsedirektoratet
Aller Best-vinner 2019: Talkmore
Aller Best-vinner 2018: SAS
Aller Best-vinner 2017: Citroën
Aller Best-vinner 2016: Mazda
Den 30. mars avslører vi hvem som vinner Aller Best 2022!