170823_allerbest_1170x610.jpg

Aller Best

Aller Best er en konkurranse for kampanjer kjørt i Aller sine medier.

 

De gode casene stimulerer kreativitet, kompetanse, samarbeid og arbeidsglede. Derfor ønsker vi å hedre de beste casene gjennom året.

Det er de gode ideene, kreative løsningene og aktiv bruk av "Kraften i Aller" som vurderes og premieres. Enten ved å utnytte én kanal – eller med gode kombinasjoner av flere kanaler. Og selvsagt er det viktig med resultat og effekt!

Kåringen

Hvert kvartal kåres de to beste casene som går til finalen. Til slutt kåres vinneren av Aller Best. Vinnerteamet premieres med en tur til CANNES LION!

Juryen 2018

Juryen består av interne fra Aller hvor juryleder er Chris Tallerås Steen og eksterne medlemmer.

Casene vurderes etter følgende kriterier:

  • Utfordring og mål
  • Idé og innsikt
  • Konsept og løsning
  • Resultat og effekt
  • Argumentasjon og presentasjon
  • Casene skal være gjennomført og med resultater
  • Tidsperiode: januar 2018 – desember 2018
  • For mer informasjon om Aller Best, kontakt din faste konsulent eller Cathrine Kaldestad.

Aller Best 2018

De nominerte hittil er:

1. Kvartal: GET og SAS
 

Aller Best 2017

Vinneren i 2017 var Citroen.

De nominerte:

1. Kvartal: HELP forsikring og SF Studios

2. Kvartal: Kärcher og Escada parfyme

3. Kvartal: KappAhl og Ruter

4. Kvartal: Høie og Elkjøp

Wildcards: PM mote og Citroën

 

Vinneren av Aller Best 2016

Nominerte i Aller Best 2016